lørdag 27. april 2013

Alle pinnene på en plass

Jeg var så heldig å få settpinner og rundpinnesett fra KnitPro i julegave. Jeg har vært veldig fornøyd med pinnene, og har lenge fundert på hvordan jeg skulle sy ei mappe som var praktisk å ha alle pinner, kabler og tilbehør i, og som var pen å se på. Jeg tror jeg har fått det bra til. Jeg er hvertfall kjempefornøyd.

Sydd i et flott fuglestoff jeg handlet på Hawthorne Threads i fjor. 



Rundpinnene, side ved side.


Settpinnene.


Kabler og stoppere i egen lomme under.


Lukkes med to trykknapper.



Vil du ha en slik mappe, kan du sy en selv eller sende meg en mail ;)

2 kommentarer:

  1. Veldig fin strikkemappe! Utrolig praktisk med slike. Jeg har sydd flere selv, men dette var en ny og fin variant:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Kirsti. Jeg ble inspirert av den flotte mappa settpinnene kom i.

      Slett